sobota, 24 października 2015

20. "Pułapka uczuć"


Okładka książki Pułapka uczuć
Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Pułapka uczuć"
Tytuł oryginału: "Slammed"
Ilość stron: 282
Tłumaczenie: Katarzyna Puścian
Cykl: "Pułapka uczuć. Tom 1"
Gatunek: New Adult
Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 23 kwietnia 2013
Cena z okładki: 39,90zł

"Wszystko, co w tobie kocham, jest jak ocean, bezkresne, piękne i gniewne."

Główną bohaterką tej powieści jest Layken, czyli Lake. Kilka miesięcy wcześniej straciła ojca. Mama Lake, Julia postanawia opuścić Teksas, więc ona, Lake i jej młodszy brat, Kel sprzedają dom, pakują rzeczy i jadą do Michigan.
Okazuje się, że sąsiadami z naprzeciwka są młody, przystojny chłopak imieniem Will i jego młodszy brat, Caudler. Kel i Caudler od razu się zaprzyjaźniają, a Lake zaczyna myśleć, że może przeprowadzka w to miejsce nie była, aż takim złym pomysłem.
Ale zaraz wszystko się komplikuje, a żeby dowiedzieć się w jaki sposób, trzeba przeczytać tą książkę, bo ja więcej Wam nie zdradzę;).

"Kogo obchodzi jutro?
Czymże jest jutro
Jak nie kolejnym Dniem?"
-"Swept Away", The Avett Brothers

Pozycję tą przeczytałam kilka dni temu i jestem zachwycona. Przeczytałam ją w trzy i pół godziny, ale o dość późnej godzinie, można powiedzieć, że w nocy, gdyż zaczęłam ją o godzinie dwudziestej trzeciej, dwudziestej czwartej, a skończyłam chwilę przed trzecią. Ta....

Zżyłam się z bohaterami, a także zachwyciłam poezją, która występuje w tej książce.
Płakałam i śmiałam się czytając ją. Była smutna, ale i zabawna. Mówiła o tylu rzeczach, które w życiu nas mogą spotkać i to nie tylko tych dobrych. O przyjaźni, rodzinie, miłości, problemach, a także o utracie kogoś bliskiego.

Jest to już piąta książka Colleen Hoover, jaką przeczytałam i jestem zakochana w jej książkach.Wiem, że jest kontynuacja tej książki, więc mam zamiar niedługo po nią sięgnąć, a w styczniu ma się pojawić trzecia część, więc jestem w pełni szczęśliwa.;)

Moja ocena to: 7/10
Kaja;-)

(Recenzje poprzednich książek Colleen Hoover: "Maybe someday", "Hopeless" , "Losing hope", "Szukając kopciuszka".)


2 komentarze:

  1. Czytałam tę książkę w kwietniu i bardzo mnie wzruszyła. Jak będę miała możliwość, bardzo chętnie odświezę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja parę miesięcy pewnie też ją sobie powtórzę;).

      Usuń