sobota, 3 października 2015

Październikowy TBR

Cześć,
dzisiaj mam dla Was TBR na ten miesiąc. Z poprzedniego przeczytałam dwie książki i zaczęłam trzecią, więc parę książek z września na październik.
Są to:

1. "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas
2. "Ogień i woda" Victoria Scott

Oprócz tego chcę przeczytać:

3. "Tygrys i Róża" Małgorzata Musierowicz
4. "Brulion B. Bebe" Małgorzata Musierowicz
5. "Nutria i Nerwus" Małgorzata Musierowicz
6. "Imieniny" Małgorzata Musierowicz
7. "Żaba" Małgorzata Musierowicz
8. "Klejnot" Amy Ewing

   


  



Tym razem pozycji jest więcej niż w poprzednim miesiącu, więc mam nadzieję, żę dam radę i je wszystkie przeczytam.
Ja widzicie przeważają książki Małgorzaty Musierowicz, a to dla tego, że szykuję dla Was pewną niespodziankę...

A jakie są Wasze czytelnicze plany na październik?
Kaja;-)

6 komentarzy:

  1. Kaju, polecam Ci jeszcze "Podpalaczy książek" Tom 1 "Mój brat strażnik" Marine Carteron. Jestem ciekawa, czy Ci się spodoba.
    Pozdrawiam
    BJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam, może mi się uda jeszcze w tym miesiącu;)

      Usuń
  2. Ach, "Jeżycjada", jak ja ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam "Jeżycjadę". Są to książki, które rodzice czytali mi "do poduszki";) jak trochę podrosłam (no i oczywiście czytałam tą serię sama), więc postanowiłam sobie je przypomnieć.

      Usuń
  3. Ach, widzę w zestawieniu trzy książki, które bardzo chcę przeczytać od dłuższego czasu! Uwielbiam serię o Celaenie, dlatego "Dziedzictwo ognia" to moj absolutny must read, o "Ogniu i wodzie" słyszałam tak wiele pozytywnych opinii, że też bardzo chętnie ją przeczytam i "Klejnot", którego okładka zapiera dech w piersi! Nie można się napatrzeć :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już "Dziedzictwo ognia" zaczęłam i jest genialne! Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Moje koleżanki czytały "Ogień i wodę" i "Klejnot", i mówią, że są to fajne książki.:) Mi się "Klejnot" kojarzy z "Rywalkami".:)

      Usuń