sobota, 10 października 2015

Targi Książki w Krakowie:)

Cześć wszystkim,
dziś mam dla Was króciutki post o Targach książki w Krakowie.

Kiedy?
22-25 października 2015

Gdzie?

Międzynarodowe Centrum Targowo- Kongresowe w Krakowie

Godziny otwarcia:

22.10. 10:00-17:00
23-24.10. 10:00-19:00
25.10. 10:00-17:00


Jestem książkocholiczką, a nigdy nie byłam na Targach książki, rozumiecie;)?
Miałam iść w maju, w Warszawie, ale akurat byłam chora:(.
Słyszałam, że te w Krakowie, są fajniejsze od tych w Warszawie, ale nie wiem, czy to prawda. A jak wy sądzicie?

W każdym razie, mega się cieszę i nie mogę się ich doczekać. Chcecie później, może post o tym co mi się podobało, a co nie?

Więc, podsumowując: jeżeli kochacie książki, przeceny, różne dodatki do książek i autorów to Targi są dla Was;)!

A co wy sądzicie na temat Targów książki  , byliście na jakiś?
Chyba ten post nie jest, aż taki "króciutki" , jak sądziłam;).
Kaja;-)





2 komentarze:

  1. Gdyby nie to, że mieszkam dosłownie na drugim końcu Polski, pojechałabym z radością.

    OdpowiedzUsuń