piątek, 30 października 2015

Listopadowy TBR

Cześć,
Październik już prawie się skończył, dlatego mam dla Was listę książek, które chcę przeczytać w listopadzie. Powiem wam szczerze, że z poprzedniej listy przeczytałam jedynie 2 książki. Coś nie wychodzi mi to planowanie czytelnicze. W poprzednim TBR powiedziałam Wam, że będę miała dla Was pewną niespodziankę. Niestety ona się opóźni.;( Będzie też ona trochę inna niż myślałam. Możecie jej oczekiwać, gdzieś pod koniec listopada, ale jeszcze do końca nie wiem.

Więc tak, oto moja lista książek do przeczytania w listopadzie.


1. "Tease" Amanda Maciel
2. "Byłam tu" Gayle Forman
3. "Pocałunek anioła" Elizabeth Chandler
4. "Dar morza" Diane Chamberlain
5. "Ocalenie Callie i Kaydena" Jessica Sorensen
6. "Konkurs" Julie Murphy
7. "Złodziej pioruna" Rick Riordan


    

    Konkurs - Murphy Julie

 Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać te książki w listopadzie, i że pojawią się ich recenzje.
A jakie Wy macie czytelnicze plany na listopad?
Kaja;-)

1 komentarz: