niedziela, 18 października 2015

Książkowa Wishlista na jesień;)

Cześć,
ostatnio moja przyjaciółka, Mary (jej blog TUTAJ) stworzyła Wishlistę na jesień. Postanowiłam, że też coś takiego zrobię, ale że jest to blog książkowy, to mam dla Was książkową wersję;).
Dlatego, jeżeli jesteście ciekawi jakie książki chciałabym kupić na jesieni, to zapraszam do czytania.


1. "Utrata" Rachel Van Dayken

Wiele już słyszałam o tej książce i nie mogę się doczekać, by ją przeczytać.;)












2 i 3. "Byłam tu" i "Ten jeden rok" Gayle Forman

"Ten jeden dzień" czytałam w sierpniu i bardzo mi się podobała, dlatego bardzo chcę przeczytać jej kontynuację. Czytałam opis "Byłam tu" i zaciekawił mnie, więc co tu dużo mówić.;)
  

4 i 5. "Dar morza" i "Szansa na życie" Diane Chamberlain

W książkach Chamberlain się zakochałam, a że "Dar morza" ma premierę 12 listopada, to postanowiłam zakupić kolejną pozycję tej autorki. O "Szansie na życie" także słyszałam dużo dobrego tak więc, czemu by nie kupić?
  

Następne książki chcę zakupić, ponieważ słyszałam, że są fajne, a także po prostu chcę je przeczytać, dlatego tylko napiszę Wam ich tytuły i wstawię zdjęcia. Wybaczycie?;)

6. "Szkoła latania" Sylwia Trojanowska


7. "Dwa życia Kiki Kain" M. A. Trzeciak


8. "Pisane szkarłatem" Anne Bishop


9. "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen



Post ten miał pojawić się wczoraj, ale jestem chora i wczoraj nie miałam siły go napisać;(. Bardzo Was przepraszam.
Od razu Wam powiem, że najprawdopodobniej jutro możecie się spodziewać recenzji pewnej książki.
Miłego zaczytania,
Kaja;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz