środa, 21 października 2015

Szybkie info;)

Cześć wszystkim,
jak widzicie zmieniłam wygląd bloga, by nabrał on takiego jesienno- zimowego nastroju;).
Mam nadzieję, że Wam to nie będzie przeszkadzało i się przyzwyczaicie.

Ostatnio zaczęłam oglądam dużo filmów i seriali, dlatego postanowiłam wprowadzić na bloga kilka nowych rzeczy. Pierwszą są zapowiedzi filmowe, nie będę ich łączyć z zapowiedziami książkowymi, ale chciałabym, by taki post także pojawiał się raz na miesiąc. Drugą zmianą są recenzje seriali, oraz filmów. Mam zamiar pisać taką recenzję, gdzieś raz na trzy tygodnie. Coś w tym rodzaju.

Spokojnie nie porzucam książek. Książki czytałam, czytam i będę czytać, a także będę o nich pisać;).
Mam nadzieję, że się nie obrazicie za taką zmianę.

Ach! Prawie, bym zapomniała, jeszcze chciałam pisać posty Książka vs Film, czyli wprowadzić serię, w której porównuję książki do ich ekranizacji.;)

To już wszystko, dziś nie było zbyt ciekawo, ale chciałam Wam o tych rzeczach powiedzieć. Napiszcie, czy uważacie taką zmianę za bardzo złą (szczerze mam nadzieję , że nie), czy może będziecie czytać posty z nowych serii. A i pamiętajcie to jest nadal blog o książkach!;)
Kaja;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz