wtorek, 13 października 2015

Coffee Book Tag

Cześć!
Dawno nie było tagów, więc dzisiaj mam dla Was Coffee Book Tag.
Nie zostałam do niego nominowana, ale postanowiłam, że go zrobię.;)


1. Czarna - Książka, w którą nie mogłeś się wkręcić.
Była to książka "Lawendowy pokój" Niny George, więc ją zostawiłam dla innej;), ale niedługo mam zamiar do niej powrócić.
2. Miętowa Mocca - Książka, która staje się bardziej popularna w okresie świątecznym.
Według mnie książką, która jest bardziej popularna w okresie świątecznym jest "W śnieżną noc" Johna Greena. Jeszcze jej nie czytałam, ale w te święta mam zamiar się za nią zabrać.
3. Gorąca czekolada - Ulubiona książka z dzieciństwa.
Moją ulubioną książką z dzieciństwa jest... Hm.... Tak trudno wybrać tylko jedną. Mam nadzieję, że się nie obrazicie, ale wymienię ich kilka;). "Dzieci z Bullerbyn", "Emil ze Smalandii" i jeszcze parę na pewno, by się znalazło.
4. Podwójne espresso - Książka, która trzymała cię na krawędzi fotela od początku do końca.
Wymienię tu tylko "Czerwień rubinu" Kerstin Gier, ale jest wiele takich książek.
5. Starbucks - Książka, którą widzisz wszędzie.
Ostatnio książką, która widzę wszędzie jest "Bałagan", czyli trzecia część "Zniszcz ten dziennik", a z takich bardziej książkowych to "Marsjanin"
6. Hipsterska kawiarnia - Książka napisana przez niezależnego autora.
Przyznam Wam się szczerze, że się na tym nie znam, więc na to pytanie nie odpowiem.;)
7. Ups... Przypadkiem dostałem bezkofeinową - Książka, po której spodziewałeś się więcej.
Książką, po której spodziewałam się więcej było "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman. Wiem, że w recenzji tej książki bardzo ją wychwalałam, ale po zastanowieniu, ta książka nie wydaje się, aż taka dobra.
8. Idealne połączenie - Książka / seria zarówno słodka i gorzka, ale ostatecznie przypadła ci do gustu.
Dla mnie taką książką jest "Czerwona królowa". Początek, ani niektóre fragmenty średnio mi się podobały, ale ostatecznie, ta książka bardzo mi się podobała i nie mogę się doczekać kontynuacji.

To już cały tag, ale zaraz, zaraz mogę przecież kogoś nominować.;)
Więc tak:

Nominuję:
http://ma--ry.blogspot.com/
http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten Coffee Book Tag.
Życzę Wam dobrej nocy (albo dobrego dnia, zależy kiedy to czytacie;))
Kaja;-)







 

1 komentarz: