niedziela, 4 października 2015

Wrześniowy stosik;) + Zdobycze bibioteczne #1

Cześć,
będzie to bardzo krótki post, w każdym razie tak mi się wydaje;)
Postanowiłam, że ograniczę kupowanie książek i... Udało się! Kupiłam jedynie dwie, którymi się Wam zaraz pochwalę. W tym miesiącu raczej nie uda mi się nie kupować książek, gdyż będę na Targach Książki, ale o nich niebawem będzie oddzielny post.
Więc tak, zakupiłam:
1. "Wyspę potępionych" Melissa De La Cruz (recenzja)
2. "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas

Ostatnio byłam w biblioteczne i wypożyczyłam dwie książki, są to:
1. "Pocałunek anioła" Elizabeth Chandler
2. "Zabójczyni" Sarah J. Maas

Czy ktoś z Was czytał może "Pocałunek anioła"? Ja pierwsze słyszę o tej książce, ale mam nadzieję, że mi się spodoba.;) Jeżeli czytaliście to napiszcie co sądzicie.:) A może ktoś z Was ją zrecenzował?


Okładka książki Wyspa potępionych  
  

To już wszystko, a jakie są Wasze stosiki z września,
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz