niedziela, 27 września 2015

17. "Wyspa potepionych"


Okładka książki Wyspa potępionych
Autor: Melissa De La Cruz
Tytuł: "Wyspa potępionych"
Tytuł oryginału: "Descendents. Isle of the Lost"
Ilość stron: 316
Wydawnictwo: Egmont
Cena z okładki: 29,99zł
Data wydania: 24 sierpnia 2015
Ocena: 6/10


"Urodzeni, by czynić zło?"

Dwadzieścia lat temu wszyscy złoczyńcy zostali wypędzeni z państwa Auradonu, przez króla Bestię na Wyspę potępionych". Jest to wyspa otoczona kloszem, by nie docierała tam żadna magia...
Bohaterami tej powieści są Mal - córka Diaboliny, Evie - córka Złej Królowej, Jay - syn Dżafara i Carlos - syn Crucelli de Mon. Postanawiają udowodnić rodzicom, że są warci ich uwagi. Ruszają odnaleźć Smocze Oko, czyli jedyna rzecz, która może pomoże złoczyńcom uciec z wyspy.

Kochałam bajki Disneya i kocham je dalej. Dlatego byłam strasznie ciekawa jak autorka opisze tych przeze mnie kiedyś znienawidzonych bohaterów. Takich jak np. Diabolinę, Złą Królową, no i oczywiście Crucelle de Mon, której z całego serca nienawidziłam.
Nie zawiodłam się na tej książce. Teraz ta powieść jest jedną z moich ulubionych. Dużo się przy niej śmiałam i wzruszałam. Jest to bardzo dobra książka na jeden, dwa wieczory.

Film "Następy", czyli filmową kontynułację tej książki oczywiście oglądałam i mam zamiar go jeszcze raz obejrzeć, gdy tylko pojawi się w internecie.

Jeżeli tak jak ja uwielbialiście lub nadal uwielbiacie bajki to naprawdę polecam Wam i książkę, i film.
Kaja;-)

2 komentarze:

  1. Też uwielbiam bajki Disneya, chociaż każdy twiedzi, że w tym wieku powinno się z nich juz powoli wyrastać :D I gdy tylko usłyszałam o tej książce, bardzo chcę po nią sięgnąć ^^ Zwłaszcza po przeczytaniu Twojej recenzji :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja myślę, że zawsze w małym stopniu będę wkręcona w bajki Disneya. Jak przeczytasz to powiedz, czy Ci się podobało.:)

      Usuń