niedziela, 20 września 2015

16. "Fangirl"



Autor: Rainbow Rowell
Tytuł: "Fangirl"
Tytuł otyginału: "Fangirl"
Ilość stron: 380
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 29 lipca 2015
Ocena: 7/10

Książka opowiada o bliźniaczkach Cath i Wren. Można, by powiedzieć, że jak są biźniaczkami to są identyczne, ale nie...
Wren to imprezowiczka, lubi randkować i poznawać nowych ludzi.
Cath to jej przeciwieństwo woli siedzieć w pokoju i pisać fanfiki o Simonie Snow.
Gdy idą do collegu Wren nie chce już mieszkać z Cath, więc dziewczyna jest zkazana na nową współloktorkę, nowych ludzi i nową rzeczywistość.

Tą pozycję przeczytałam gdzieś na początku sierpnia i bardzo mnie wciągnęła.
Niektóre fragmenty powalałą;)




"- Przeczytaj mi swoje tajne sprośne opowieści fanowskie.

- Nie są sprośne.

- Trudno, i tak mi przeczytaj."



"- Czytałeś książki z serii?

- Widziałem filmy.

Cath tak mocno wywróciła oczami, że aż ją zabolało."


Czytałam "Eleonorę i Parka" tej autorki i bardzo mi się spodobała, ale "Fangirl" jest o wiele lepsza, wiec jeżeli ktoś z Was się zawiódł na "Eleonorze i Parku" niech da Rainbow Rowell jeszcze jedną szansę.

Kaja:-)

1 komentarz:

  1. Jestem w trakcie czytania tej książki jak na razie mi się podoba. Sam pomysł na tę książkę jest świetny, więc myślę, że do końca utrzyma poziom ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń