wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie sierpnia;)

Cześć,
jak Wam mija pierwszy dzień września? Dla mnie to początek roku, spotkanie z przyjaciółmi ze szkoły.... Ale zaraz zaraz, nie miałam tu mówić o wrześniu, tylko o sierpniu. Bo mam tu dla Was Podsumowanie sierpnia.

Czytelniczo ten miesiąc wypadł o wiele lepiej niż blogowo...

Przeczytane:
"Kiedyś na pewno" Ewa Nowak (stron  256)
"Ten jeden dzień" Gayle Forman (stron 379)
"Fangirl" Rainbow Rowell (stron 459)
"Lawenda w chodakach" Ewa Nowak (stron 280)
"Pułapka na myszy" Agatha Christe (stron 237)
"Morderstwo w Orient Expressie" Agatha Christe 264)
"20 odsłon zachłannej młodości" Xialou Guo (stron 239)

Ilość przeczytanych stron:
2114

Zrecenzowane:
"Tajemnica Noelle" Diane Chamberlain (TUTAJ)

Najlepsza książka:
"Fangirl" Rainbow Rowell

Najgorsza książka:
-------------

Wydarzenia:
W tym miesiącu także była Noc książkocholika (w nocy z 28 na 29 sierpnia). Przeczytałam wtedy jedną książkę "20 odsłon zachłannej młodości". Super się czytało.:)

Kontakt do mnie:
e-mail: kaja62427@gmail.com
instagram: kajaa0206
ask: kajaa0206
twitter: @kaja0206
lubimy czytać: kajaa0206

A jak Wam minął sierpień? Zostawiajcie linki do swoich blogów,
Kaja:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz