czwartek, 27 sierpnia 2015

15. "Tajemnica Noelle"



Autor: Diane Chamberlain
Tytuł: "Tajemnica Noelle"
Tytuł oryginału: "The Miduife's Confession"
Ilość stron: 471
Wydawnictwo: Pruszyński
Rok wydania: 2011
Ocena: 9/10

"Przygotowywała się do tej nocy od dłuższego czasu. Gdy nie pozostało już nic do zrobienia, wyszła na ganek, popatrzeć na księżyc (...) nacieszyć światłem oczy i uszy. Po raz ostatni..."

Noelle popełniła samobójstwo, czego jej przyjaciółki Tara i Emerson nie potrafią zrozumieć. Widziały tylko jedną jej stronę, tę miłą, kochającą, oddaną rodzinie i przyjaciołom. Jednak to nie była cała Noelle.
Gdy znajdują zagadkowy list zaadresowany do nieznajomej im dotąd, tajemniczej Anny ich spojrzenie na zmarłą przyjaciółkę całkowicie się zmienia.

Było w niej wiele wątków, a ja wciągnęłam się, w historię każdego bohatera.
Jest to książka opowiadająca życie Tary i Emerson, ich córek, a także Anny i jej rodziny. I oczywiście Noelle. Postępowanie bohaterów da się zrozumieć, a od książki nie można się oderwać.

Przeczytałam ją w dwa dni (pod koniec Tygodnia z Diane Chamberlain) i bardzo mi się podobała.

A wy czytaliście jakąś książkę Diane Chamberlain?
Kaja;-)

1 komentarz:

  1. Nie, ale mam jedną na półce :) Czeka na swoją kolej :)
    Pozdrawiam,
    nieuleczalnyksiazoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń