poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Tydzień z Daine Chamberlain #5 #6 #7

Uwaga, uwaga..... Wracam do bloga!!!:)

Cześć,
mam już internet, mam komputer, więc... Piszemy.
Przez następne dni na blogu pojawią się zaległe posty. To, że wyjechałam nie znaczy, że czytelniczo zaniedbałam ten czas. Dokończyłam Tydzień z Daine Chmberlain.

Dnia piątego skończyłam "Zatokę o północy", czyli przeczytałam jej ostanie 120 stron. Bardzo polecam Wam tę książkę, ale opowiem Wam o niej dopiero w recenzji.



Dnia szóstego przeczytałam 200 stron "Tajemnicy Noelle", czyli kolejnej książki tej autorki.
Za to dnia siódmego ostatniego skończyłam tę książkę, ostatnimi 272 stronami.









I to już wszystko.
Prawie na na pewno następnym postem jaki się pojawi, to Podsumowanie tego Tygodnia z Daine Chamberlain. :)


Jak spędzacie wakacje? Dużo czytacie?
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz