środa, 19 sierpnia 2015

Stosik czerwcowo-lipcowy


Cześć wszystkim,
Wiem, że połowa sierpnia to już jest trochę późno na opublikowanie stosiku z czerwca i lipca, ale cóż poradzę.;)

O matko! Ja nie mam już miejsca na półce, a ciągle przybywają mi nowe książki.
To mój czerwcowo-lipcowy stosik:

  1. "Losing hope" Colleen Hoover
  2. "Pułapka uczuć" Colleen Hoover
  3. "Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman
  4. "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman
  5. "Niezłomni" C. J. Daugherty
  6. "Will Grayson, Will Grayson" John Green
  7. "Igrzyska śmieci" Suzanne Collins
  8. "Krąg" Mats Strandberg, Sara B. Elfgren
  9. "Ten jeden dzień" Gayle Forman
  10. "W kranie kolibrów" Sofii Caspari
  11. "Nawiedzony dom" Joanna Chmielewska
  12. "Lilah Suzanna" Nora Roberts
  13. "Dawno, dawno temu i prawie naprawdę" Brigid Pasulka
  14. "Początek drogi" Sigrid Lunde
  15. "Zimowe marzenia" Anne - Lise Boge
  16. "Za ścianą" Sarah Waters
  17. "Fangirl" Rainbow Rowell
  18. "Kiedyś na pewno" Ewa Nowak
Zdecydowanie za dużo tych książek...
Osiemnaście nowych książek. Moje półki tego nie wytrzymają.
A wy jak dużo nowych książek macie w swojej biblioteczce?
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz