czwartek, 20 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca



Cześć,
za nie całe dwa tygodnie kończy się sierpnień, a ja piszę Podsumownie lipca...:)

Szczerze to ja sama nie pamiętałam, że tyle przeczytałam, ale cóż...

Przeczytane:
"Zabójczyni i władca piratów" Sarah J. Maas (stron 96)
"Zabójczyni i czerwona pustynia" Sarah J. Maas (stron 136)
"Zabójczyni i podziemny świat" Sarah J. Maas (nie pamiętam ile miała stron:( )
"Korona w mroku" Sarah J. Maas (stron 532)
175 stron z "W krainie kolibrów" Sofia Caspari
"Nawiedzony dom" Joanna Chmielewska (stron 286)
"Zatoka o północy" Diane Chamberlain (stron 516)
"Tajemnica Noelle" Diane Chamberlain (stron 471)

Ilość przeczytanych stron:
2212

Zrecenzowane:
"Szklany tron" Sarah J. Maas (TUTAJ)
"Szukając kopciuszka" Colleen Hoover (TUTAJ)
"Czerwień rubinu" Kerstin Gier (TUTAJ)
"Korona w mroku" Sarah J. Maas (TUTAJ)

Najlepsza książka:
"Tajemnica Noelle", "Zatoka o północy" i "Korona w mroku"

Najgorsza książka:
-------------

Wydarzenia:
Pierwszym wydarzeniem była Noc Książkocholika (w nocy z 4 na 5 lipca). Przeczytałam wtedy jedną książkę pod tytułem "Szukając kopciuszka".

Kolejnym był Tydzień z Diane Chamberlain (25 - 31 lipca). Podczas, którego naprawdę dobrze się  bawiłam.

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, którego jeszcze nie wykonałam, ale zamierzam to zrobić w najbliższym czasie.

Kontakt do mnie:
e-mail: kaja62427@gmail.com
instagram: kajaa0206
ask: kajaa0206
twitter: @kaja0206
lubimy czytać: kajaa0206

To robiałam i czyałam w lipcu.
A wy ile przeczytaliście,
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz