niedziela, 19 lipca 2015

13."Czerwień rubinu"



Autor: Kerstin Gier
Tytuł: "Czerwień rubinu"
Tytuł oryginału: "Rubinrot"
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 23 maja 2011
Seria: Tom 1 "Trylogii Czasu"
Ocena: 9/10 (jest to ocena całej serii, gdyż czytałam ją jedną po drugiej i trudno mi każdą z książek osobno ocenić:))

Rodzina Gwendolyn skrywa pewien sekret...

Kuzynką głównej bohaterki, czyli Gwendolyn jest Charlotta. Powinna ona mieć dar podróży w czasie, który w jej rodzinie pojawia się już od wielu pokoleń. Gdy dziewczyna kończy 17 lat dar powinien się ukazać. Niestety Charlotcie nic się nie dzieje, jednak z Gwen dzieje się coś niedobrego.
Co Gwen odkryje? Co matka ukrywała przed nia tyle lat?

Wciągająca, dobrze napisana, zachwycająca....
Długo ociągałam się z pisaniem tej recenzji, bo jeżeli bym napisała ją zaraz po skończeniu książki, to by cała recenzja wyglądała by tak "genialna, najlepsza, niesamowita..." :)
Ale to prawda to naprawdę dobra książka. Moja przyjaciółka mi ją niechcący zaspoilerowała i z czytaniem jej zwlekałam kilka miesięcy, co teraz po jej przeczytaniu uważam za duuuuuuży błąd. To, że znałam kawałek zakończenia nic nie zmieniło i uważam ją z świetną. Może się komuś nie spodobać, lecz ja uważam ją za bardzo dobrą. :)

Ostanie strony trzeciej części czytałam z wielkim ociąganiem, bo z jednej strony chciałam wiedzieć jak się skończy, a z drugiej nie chciałam rozstawać się z jej bohaterami.
Wiem, że polecam, każdą książkę, ale chyba nie obrazicie się jak polecę kolejną.:)

Inne części:





Kaja:-)

1 komentarz: