piątek, 3 lipca 2015

Albo Albo Tag

Cześć,
dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem, do którego nominowała mnie Weronika z bloga http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/. Bardzo Ci za to dziękuję. :)

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?
Wolę trylogie, bo gdy książka jest dobra to po co się z tą historią rozstawać. :)

2. Wolisz czytać książki tylko autorów, czy tylko autorek?
Nie ma różnicy.

3. Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko na stronach internetowych?
W Empiku, choć na stronach internetowych są bardzo fajne promocje. :)

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Chyba wolałabym by zostały zekranizowane, bo nie miałabym kiedy tego wszystkiego obejrzeć, :)

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście, że 5 książek tygodniowo.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Tym i tym, ale rzadko udaje mi się napisać jakąś fajną historię.

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Zdecydowanie wolę czytać nowe pozycje.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Wydaje mi się, że wolałabym być bibliotekarką, ale może mi się odmienić.

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
Tylko ulubiony typ. :)

10. Wolisz czytać tylko książki papierowe czy tylko e-booki?
Wolę czytać tylko książki papierowe.

Mam nadzieję, że z tego Tagu się czegoś o mnie dowiedzieliście.
Kaja:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz