niedziela, 5 lipca 2015

15 lipca - Premiery



Cześć,
znalazłam cztery premiery, które odbędą się tego samego dnia, czyli 15 lipca.:)








1.
Tytuł: "Noc nad Samborzewem"
Autor: Wiesława Bancarzewska
Wydawnictwo: Nasza księgarnia








2.
Tytuł: "Kobiety Maorysów"
Autor: Sarah Lark
Wydawnictwo: Sonia Draga









3.

Tytuł: "Z dala od zgiełku"
Autor: Thomas Hardy
Wydawnictwo: Nasza księgarnia








4.
Tytuł: "Książka bez sensu"
Autor: Deyes Alfie
Wydawnictwo: Insignis


O dwóch pierwszych książkach nic nie wiem, ale mogę Wam co nie co powiedzieć o kolejnych dwóch.
O "Z dala od zgiełku" wiem tylko tyle, że będzie film:) i czytałam opis, który nawet mi się spodobał.

Na pewno kojarzycie Zoelle.:) Jest znaną Youtuberką, jakiś czas temu zrecenzowałam jej książkę "Girl Online". Jej chłopak Deyes Alfie także postanowił napisać książkę. I tak oto 15 lipca zostanie wydana jego książka, czyli "Książka bez sensu".

Przepraszam, że tak mało mogę Wam powiedzieć o tych pozycjach, lecz jeżeli ktoś chce wiedzieć o czym dokładnie one są to na stronie internetowej http://lubimyczytac.pl/  powinny być krótkie zapowiedzi tych książek.
Kaja:-)

1 komentarz:

  1. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zechciała odpowiedzieć na moje pytania:
    http://przystanek-bookstock.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-x3.html

    OdpowiedzUsuń