środa, 1 lipca 2015

Podsumowanie czerwca



Cześć,
czerwiec się skończył. Koniec ze szkołą, nauką, zajęciami dodatkowymi... PRZYSZŁY WAKACJE! 

Na początku chcę Was przeprosić, że mnie tak długo nie było, ale miała niespodziewany wyjazd, a na nim nie miałam jak pisać.
Od razu chcę Was poinformować, że w czasie wakacji posty będą się pojawiały nieregularnie, bo chcę trochę odpocząć. Jednak to nie znaczy, że nie będę czytać.

Czerwiec był udanym miesiącem, książkowym, ale nie tylko...

 Przeczytane: 

  • "Musimy coś zmienić" 
  • "Losing Hope" 
  • "Zostań, jeśli kochasz"
  •  "Niezłomni"
  •  "Hej, Jędrek. Przepraszam, czy tu borują"
  •  "Szklany tron"
  •  "Rezerwat niebieskich ptaków"
  •  "Czerwień rubinu"
  •  "Błękit szafiru"
  •  "Zieleń szmaragdu"


 Zrecenzowane: 

  • "Musimy coś zmienić"
  •  "Losing Hope"
  •  "Zostań, jeśli kochasz"
  •  "Niezłomni"


 Najlepsza książka: 
Tu dam całą serię "Trylogia czasu: Czerwień rubinu, Błękit szafiru, Zieleń szmaragdu".

 Najgorsza książka:
 Czytałam same dobre książki, więc to miejsce zostawię puste.

Wiem, że trochę mało zrecenzowałam, ale obiecuje, że się poprawię. :)
Na koniec chciałam Wam bardzo podziękować za czytanie mojego bloga i za pozostawiane komentarze pod postami.

Kontakt do mnie: 
e-mail: kaja62427@gmail.com
instagram: kajaa0206
ask: kajaa0206
snapchat: kajaa0206
 twitter: @kaja0206

To już wszystko,
Kaja:-)

1 komentarz:

  1. Dużo przeczytałaś ;) Ja w tym miesiącu jakoś słabo wypadłam - tylko jedna książka ;(
    Nominowałam Cię do Albo Albo Tagu!
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń