piątek, 24 lipca 2015

14. "Korona w mroku"




Autor: Sarah J. Maas
Tytuł: "Korona w mroku"
Tytuł oryginału: "Crown of Midnight""
Ilość stron: 495
Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 2 kwietnia 2014
Seria: Tom 2 "Szklany tron"
Ocena: 9/10

"Przebiegła. Śmiercionośna. Nieugięta"

Osiemnastoletnia Cealena zdobywa tytuł Królewskiej Obrończyni. Król opłaca jej wszystkie suknie, naszyjniki, książki, a dziewczyna za to wszystko musi być wobec niego posłuszna.
Ale czy Cealena naprawdę wypełnia swoje misje?
Jakie niebezpieczeństwo grozi dziewczynie?
No i miłość...

Jeszcze w czerwcu przeczytałam "Szklany tron". Recenzja jej już się pojawiła, gdzie bardzo ją wychwalałam.:)
 Co do postaci Cealeny w tej części poznajemy inne strony jej charakteru, ale i tak nie raz pokazała pazurki. Nie zaczęło się nudno, a zakończenie mnie po prostu powaliło. Serio, byłam wtedy u dziadków. Siedzę sobie spokojnie i czytam, a w pewnym momencie się poderwałam i zaczęłam wykrzykiwać ostatnie zdania książki.:)
Miłość, która w tej części także się pojawia jest bardzo dobrze opisana, że dla drugiej osoby zrobi się wszystko. Tak samo z przyjaźnią...

Na razie zostaniemy przy tym, że polecam Wam każdą recenzowaną przez ze mnie książkę:).
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz