czwartek, 16 lipca 2015

12."Szukając kopciuszka"


Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Szukając kopciuszka"
Tytuł orginału: "Finding Cinderella"
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 4 lutego 2015
Ocena: 7/10

Spędzili razem godzinę... Daniel nigdy nie widział jej twarzy, ona także nic o nim nie wie. On  nie zna jej imienia...
Rok później Daniel dalej pamięta to dziwne spotkanie.
Gdy poznaje piękną i pociągającą Six myśli, że wreszcie znalazł dziewczynę swojego życia. Niestety Dean Holder zabrania swojemu przyjacielowi, Danielowi spotykać się z Six.

Ja nie wierzę! Colleen Hoover jest genialna! Kolejna niesamowita książka tej autorki.

Czytałam tę pozycję w trakcie Nocy Książkocholika. Była to akcja podczas, której się czyta.:) Trwała od 20 wieczorem 4 lipca do 6 rano 5 lipca. Nie czytałam przez cały ten czas, gdyż musiałam być przytomna 5 lipca.:) Na szczęście udało mi się przeczytać jedną, niesamowitą książkę!
Wracając do książki to od razu domyślałam się jak się skończy, ale autorka mnie bardzo zaskoczyła.
Przyznam jednak, że może się wydawać troszczkę gorsza od "Hopeless" i "Losing Hope".

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się przeczytać pozostałe dwie książki, czyli "Pułapkę uczuć"i jej kontynuację. Jeżeli nie czytaliście tej pozycji to naprawdę polecam, a jeśli tak to powiedzcie czy Wam się podobała.



Inne części:





Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz