piątek, 24 lipca 2015

Tydzień z Diane Chamberlain - Zapowiedź

Cześć wszystkim,
jak wracałam z biblioteki, w której wypożyczyłam dwie książki Diane Chamberlain, pomyślałam, że może fajnie by było zrobić taki trochę maraton czytelniczy, ale tylko z jednym autorem.

Więc od 25 do 31 lipca odbędzie się Tydzień z Diane Chamberlain. Chodzi w tym oto, że przez ten tydzień będę czytać tylko pozycje Diane Chamberlain. Może przeczytam tylko jedną książkę, może dwie, a może więcej. Nieważne. Codziennie albo co dwa dni będę relacjonować jak mi idzie. Będzie to tylko krótka notka.
Jeżeli mi się uda to będę zamieszczać także inne posty (recenzje), ale to jeszcze zobaczę. Jeżeli chcecie to będzie mi miło jak też weźmiecie w tym udział, ale to ja już chcecie.
Oczywiście nie musicie czytać książek akurat Diane Chamberlain, mogą być to pozycje innego autora. Bo nie chcę Was zmuszać do czytania książek, których nie lubicie.:) Po prostu zmienicie tytuł (np. Tydzień z Colleen Hoover, czy Johnem Greenem).

To już wszystko. Jutro możecie się spodziewać pierwszego posta z relacją. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł.
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz