wtorek, 18 sierpnia 2015

Podsumowanie Tygodnia z Diane Chamberlain

Cześć,
wiem, że trochę późno pisze, ale chyba lepiej późno, niż wcale.:)

Więc tak...
Podczas całego Tygodnia z Diane Chamberlain przeczytałam dwie książki. "Zatoka o północy" i "Tajemnica Noelle".

Pierwszy dzień:
100 stron "Zatoka o północy"

Drugi dzień:
160 stron "Zatoka o północy"

Trzeci dzień:
130 stron "Zatoka o północy"

Czwarty dzień:
Głupio się przyznać, ale tego dnia nic nie przeczytałam.:(

Piąty dzień:
120 stron. "Zatoka o północy" skończona.

Szósty dzień:
200 stron "Tajemnica Noelle"

Siódmy dzień:
272 strony "Tajemnica Noelle"

Razem przecztałam stron 984.:)














Dwie książki to nie najlepszy wynik, ale też nie najgorszy. Więc się cieszę, że przeczytałam te książki. Bardzo, bardzo Wam te pozycje polecam i mam nadzieję napisać, w najbliższym czasie ich recenzje.

Kaja:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz