środa, 26 sierpnia 2015

Lubimy Czytać Tag

Cześć,
we wrześniu powinno pojawić się więcej recenzji, ale teraz nie chce mi się ich wiele pisać. Są jeszcze, przecież resztki wakacji.:) A i powinny pojawiać się posty bardziej regularnie.

Dawno nie było, żadnego Tagu, więc dziś do Was przychodzę z... Lubimy Czytać Tag.

1. Jaka książka została ostatnio oznaczona jako "przeczytana"?
Tak mi się wydaje, że ostanią książką, jaką oznaczyłam jako przeczytaną, była "Milcząca siostra" Diane Chamberlian.

2. Co obecnie czytasz?
Teraz czytam dwie książki, a są to "Za ścianą" Sarah Waters i "Ania z Avonlea" Lucy Maud Montgomery, czyli drugi tom "Ani z Zielonego Wzgórza".

3. Co ostatnio odznaczyłaś jako "chcę przeczytać"?
"Pod osłoną nocy" Sarah Waters.:)

4. Co planujesz przeczytać jako następne?
Jeszcze nie wiem... Jak przeczytam te co teraz czytam to pomyślę.

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Tak.

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challengach?
Nie, ale w przyszłym roku mam zamiar w czymś wziąć udział.

7. Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Nie, ale planuję ją zrobić.

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną?
Jeszcze nie wiem, ale może "Do wszystkich chłopców, których kochałam", albo "Szkoła latania"...

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
Tak.

10. Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Np. Diane Chamberlain, Lucy Maud Montgomery...

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Tak.

Link do Lubimy Czytać: http://lubimyczytac.pl/
Ja nazywam się na Lubimy Czytać @kajaa0206.

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten Tag,
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz