poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #1


Cześć,
z tego co wiem dzisiaj jest Dzień Blogów, więc postanowiłam napisać coś trochę innego niż książki, to... Już dość dawno zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Magdę z bloga Przystanek Bookstock. Za co bardzo dziękuję.:)

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechniania ich. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Magdy:

1. Kim i gdzie chcesz być za 10 lat?
Jeszcze nie wiem, zobaczymy. Wolę żyć chwilą.

2.Jeśli mogłabyś/ mógłbyś przybierać postać jednego ze zwierząt jakie, by to było?
Chciałabym, być psem, kotem albo ptakiem. Dokładnie nie wiem.

3. Czym oprócz książek się interesujesz? A może nawet coś kolekcjonujesz?
Rysuję, robię zdjęcia... Lubię też robić własne np. zakładki do książek. Kiedyś kolekcjonowałam kartki pocztowe i mam ich trochę.:)

4. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest twój ulubiony artysta / zespół?
Słucham każdego rodzaju muzyki i nie mam ulubionego artysty.

5. Jeśli miałabyś opisać swój charakter w trzech słowach, jakie słowa, by to były?
Dziwna, sympatyczna, pomocna. :)

6. Czego najbardziej się boisz?
Pająków, węży i innych takich robaków. Ale np. nie przeszkadzają mi myszy.:)

7. Co najbardziej Cię uszczęśliwia?
Wspólne rodzinne chwile. Herbata z dobrą książką pod mięciutkim kocykiem.:)

8. Jakie imiona chciałabyś nadać swoim dziciom?
Jeżeli to była, by dziewczynka to Teresa albo Marta. A jeżeli chłopiec to Jacek albo Staś. Moje babcie i moi dziadkowie tak się nazywają, a że ich imiona bardzo mi sie podobają to właśnie tak mam zamiar nazwać swoje dzieci.

9. Jaki był przełomowy moment w Twoim życiu?
Nie wiem, żebym miała jakiś taki, powiedzmy "poważny" przełomowy moment w swoim życiu. Ale można powiedzieć, że np. wtedy kiedy zostałam KSIĄŻKOCHOLICZKĄ!

10. Twoja ulubiona książka?
Mam dużo ulubionych książek, ale napewno "Trylogia czasu" Kerstin Gier, "Hopeless" (wszystkie części) Colleen Hoover, "Fangirl" Rainbow Rowell. I jak na razie książki Diane Chamberlain. :)

11. Z jaką postacią chciałabyś się umówić?
Oczywiście z Holderem z "Hopeless" albo z Gideonem "Trylogia czasu". :)

Moje pytania:
1. Twój ulubiony kolor?
2. Twój ulubiony autor?
3. Twój ulubiony gatunek literacki?
4. Twoja ulubiona część garderoby?
5. Twoja ulubiona słodycz?
6. Herbata, czy kawa?
7. Góry, czy morze?
8. Książka papierowa, czy czytnik?
9. Owoce, czy warzywa?
10. Ulubiony bohater literacki?
11. Ulubiona bohaterka literacka?

Nominuję:
Wiem, że powinno się nominować jedenaście blogów, ale ja nominuję tylko trzy blogi. Przepraszam.

in-my-different-world.blogspot.com
czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com
pizama-w-koty.blogspot.com

Zapraszam Was do odpowiedzenia na moje pytania:)


To już wszystko mam nadzieję, że Wam się podobało,
Kaja:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz