czwartek, 3 września 2015

Wrześniowy TBR

Cześć,
dzisiaj mam dla Was Wrześniowy TBR, czyli listę książek, które mam zamiar przeczytać we wrześniu.:)

1. "Dotyk Gwen Frost"  Jennifer Estep
2. "Wyspa potępionych" Melissa De La Cruz
3. "Ogień i woda" Victoria Scott
4. "Szkoła latania" Sylwia Trojanowska
5. "Pułapka uczuć" Colleen Hoover
6. "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas (premiera: 23 września)

     
 nn  

Sorry, że to taki krótki post, ale na razie chcę przeczytać tylko te książki, a potem będę sobie wybierała na bieżąco.:)
A wy jakie macie plany na wrzesień?
Kaja:-)





2 komentarze:

  1. Z tej listy czytałam tylko "Pułapkę uczuć" i bardzo mi się podobała!
    Moje plany czytelnicze na wrzesień ulegają ciągłym zmianom - zrobiłam sobie losy i losuję ksiązkę, jaką będę czytała w następnej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z losami. Zapewne wykorzystam go, gdy nie będę miała co czytać.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń