poniedziałek, 19 października 2015

19."Papierowe miasta"



Autor; John Green
Tytuł; "Papierowe miasta"
Tytuł oryginału: "Paper Towns"
Ilość stron: 400
Wydawnictwo: Bukowy Las
Data wydania: 5 czerwca 2013
Cena z okładki: 39,90zł

Głównym bohaterem tej powieści jest Q, czyli Quentin. Prowadzi on dość nudne i jednostajne życie. Jest zakochany w Margo, dziewczynie z sąsiedztwa. Pewnej nocy pojawia się ona w jego pokoju, ubrana cała na czarno, i prosi go o przysługę, on oczywiście się zgadza. Idzie z nią i pomaga jej zrealizować pewien plan. Co będzie następnego dnia? Czy wszystko zostanie takie same?

"Margo zawsze kochała tajemnica. W obliczu wydarzeń, 
które nastąpiły potem, nigdy nie opuszczała mnie myśl,
że być może kochała je tak bardzo, że sama stała się tajemicą."

Margo jest dziewczyną spontaniczną, lubiącą przygody, a także popularną w szkole, ale czy to na pewno cała ona?
Quentin jest grzeczny, miły i lubiący tak zwaną nudę. Nigdy nie kłamie... Czyżby, aż do teraz?

"Pójdziesz do Papierowych miast i nigdy już nie powrócisz."

Książka według mnie jest dopracowana i wciągająca. Spodobała mi się od pierwszych stron. Za to przy końcu się popłakałam.:) Jest to druga książka Greena jaką przeczytałam, ale "Gwiazd naszych wina" czytałam już dość dawno, więc nie umiem porównać.
Nie oglądałam filmu, ale niedługo zamierzam to zrobić, bo jestem bardzo ciekawa.
Jeżeli nie czytaliście "Papierowych miast" to Wam je serdecznie polecam.

Moja ocena to: 7/10.
Kaja;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz