czwartek, 15 października 2015

18. "Dotyk Gwen Frost"


Autor: Jennifer Estep
Tytuł: "Dotyk Gwen Frost"
Tytuł oryginału: "Touch of Frost"
Ilość stron: 317
Kategoria: Fantastyka
Wydawnictwo: Dreams
Seria: "Akademia mitu. Tom 1"
Data wydania: 20 września 2012
Ocena: 7,5/10


Nastoletnia Gwen trafia do Akademii Mitu. Jest to szkoła dla nastolatków z magicznymi mocami. Gwen także ma pewien dar. Jest Cyganką. Początki zawsze są trudne, dla Gwen też takie były.
Czy odnajdzie się w swojej nowej szkole? Znajdzie przyjaciół? Co niebezpiecznego dzieje się w Akademii Mitu? Szkoła ta skrywa wiele tajemnic. Gwen odkryje wiele z nich już w pierwszej części tej serii.

Już dość dawno przeczytałam trzy (z czterech) części tej książki, lecz mało pamiętałam. Moja przyjaciółka zachęciła mnie do ponownego przeczytania. I znów byłam tą serią zachwycona.
Książka zahacza o temat problemów po utracie bliskiej osoby, ale poza tym jest to bardzo zabawna i wciągająca;).
Gwen jest postacią w pewnym sensie niepewną siebie, ale tylko w niektórych przypadkach. Jej plusem jest także to, że umie szybko zadziałać i podejmować decyzje (nie zawsze mądre;)).

Książka stała się jedną z moich ulubionych i zapewne kiedyś do niej powrócę;).
Może już ją czytaliście? Jeżeli nie to zachęcam do sięgnięcia po nią.
Kaja;-)

2 komentarze:

  1. Dzięki za recenzję! Już od jakiegoś czasu przymierzam się żeby książkę zakupić. Może w końcu się zmobilizuję. :D

    Pozdrawiam
    atramentowy-swiat-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zrobisz to jak najszybciej :D

      Usuń