wtorek, 3 listopada 2015

Październikowy wrap up + Już pół roku;)

Cześć wszystkim,
Październik już minął, ale był naprawdę świetny;).
Po pierwsze kilka dni temu, a dokładnie 1 listopada, minęło pół roku odkąd prowadzę tego bloga i bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie miłe komentarze, wyświetlenia, no i tak ogólnie;).
Postanowiłam, że w tym miesiącu zamiast 'podsumowania października', napiszę 'październikowy wrap up'. Więc, jeżeli jesteście ciekawi jakie książki przeczytałam w tym miesiącu to zapraszam do czytania;).

W tym miesiącu trzy książki zaczęłam. Są to: "Obsydian" i "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas oraz "Dziedzictwo" C. J. Daugherty (haha, dziedzictwo i dziedzictwo)
Ale tak, od deski do deski, przeczytałam:
1. "Tygrys i Róża" Małorzaty Musierowicz
2. "Nutria i Nerwus" Małgorzaty Musierowicz
3. "Papierowe miasta" Johna Greena
4. "Wybranych" C. J. Daugherty
5. "Pułapkę uczuć" Colleen Hoover
6. "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen

Ilość przeczytanych stron:
1813

Bardzo podobały mi się te książki, a najbardziej: "Przypadki Callie i Kaydena", "Pułapka uczuć" i "Papierowe miasta".
Dzisiaj tak bez zdjęć i na szybko, za co Was przepraszam.
A co Wy czytaliście w tym miesiącu?
Kaja;-)

1 komentarz:

  1. Papierowe Miasta też już zaliczyłam do przeczytanych!!

    OdpowiedzUsuń