poniedziałek, 9 listopada 2015

Co nowego w księgarniach #2 listopad

Cześć,
Październik, tak szybko mi zleciał, że zapomniałam napisać o nowościach, ale w tym miesiącu mam dla Was ich dość dużo;)

2.11 - "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań" Stephanie Perkins i inni
4.11 - "Playlist for the dead" Michelle Falkoff
        - "Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu" Ewa Grzelakowska - Kostoglu
        - "Imperium ognia" Sabaa Tahir

6.11 - "Feblik" Małgorzata Musierowicz
9.11 - "Elementarz stylu" Katarzyna Tusk
10.11 - "Rozkaz zagłady" James Dashner
12.11 - "Dar morza" Diane Chamberlain
17.11 - "Stacja jedenaście" Emily St. John Mandel
18.11 - "Niezwyciężona. Pojedynek" Marie Rutowski

O niektórych z tych książek nic nie wiem, inne bardzo mnie ciekawią, ale parę mam takich, w które będę chciała się zaopatrzyć.
A Wam coś z nich przypadło do gustu?
Kaja;-)

PS: Przepraszam, że dzisiejszy post jest taki krótki;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz