czwartek, 26 listopada 2015

100 książek, które chcę przeczytać - część 1

Cześć wszystkim,
Przygotowałam dla Was listę 100 książek, które chciałabym przeczytać, ale że według mnie czytanie po kolej 100 tytułów, jest trochę nudne podzieliłam je na cztery części, więc w każdym poście powinno być po 25 tytuł. To co? Zaczynamy;).


Na początek książki Greena, ale niektóre książki pisał z jakimś innym autorem, lub autorami, ale mam nadzieję, że wybaczycie mi moje lenistwo, że nie chciało mi się sprawdzać i ich wymieniać;).
1. "W śnieżną noc"
2. "19 razy Katherine"
3. "Will Grayson, Will Grayson"
4. "Gwiazd naszych wina"
5. "Szukając Alaski"

Teraz seria "Legenda" Marie Lu:
6."Rebeliant"
7."Wybraniec"
8. "Partiota"

Zakochałam się w książkach Diane Chamberlain, więc mam zamiar przeczytać wszytkie;)
9."Dobry ojciec"
10."W słusznej sprawie"
11."Dar morza"
12."Prawo matki"
13."Sekretne życie Cee Cee Wilkes"
14."Szansa na życie"
15."Kłamstwa"

Mam tu jeszcze serię Suzanne Collins, czyli:
16."Igrzyska śmierci"
17."W pierścieniu ognia"
18."Kosogłos"

Przy książkach Gayle Forman narodził mi się zwyczaj, że czytam pierwszą część, ale kontynuacji już nie, więc trzeba to nadrobić.
19."Wróć, jeśli pamiętasz"
20."Ten jeden rok"

Uwielbiam książki Colleen Hoover, więc niedługo powinnam się zabrać za kontynuację "Pułapki uczyć", a także słyszałam, że ma powstać trzecia część.
21."Nieprzekraczalna granica"
22."Ta dziewczyna" (premiera: 13 stycznia 2016)

Słyszałam, że jest to świetna seria autorstwa Anne Bishop, więc tym, mam nadzieję świetnym akcentem zakończymy dzisiejszą część mojej listy.
23."Pisane szkarłatem"
24."Morderstwo wron"
25."Srebrzyste wizje"

A jaka jest Wasza lista 100 książek, które chcielibyście przeczytać?
Kaja;)

4 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z taką listą książek, które chce się przeczytać ;) Może sama też zdecyduję się na taką listę ;)

    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz, czy sprawiło Ci to jakąś trudność spisanie 100 książek;).

      Usuń
  2. Kocham "19 razy Katherine", a John Green to mój ulubiony autor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za "19 razy Katherine" od dawna się zabieram. Może już czas...

      Usuń