piątek, 20 listopada 2015

Mockingjay Book Tag;)












Cześć wszystkim,
Wiecie, albo może nie wiecie... Dzisiaj jest premiera ekranizacji drugiej części "Kosogłosa". Jeeeeej.

Niestety nie mogę dziś iść do kina, ale może wy idzicie?
Nie czytałam książki pt."Igrzyska śmierci", ale oglądałam filmy i mam pierwszą część na półce i zamiar, by ją przeczytać;).
Z okazji dzisiejszej premiery mam dla Was Mockingjay Book Tag, więc zapraszam Was do czytania.

1. Katniss Everdeen - "ognista" książka, która rozpaliła Twoje serce
Pierwsze pytanie, a ja poległam. Jeżeli chodzi o moją ulubioną książkę, to niestety nie udzielę odpowiedzi, ponieważ czytalibyście to kilka dni;).


2. Peeta Mellark - najcieższa książka w Twojej biblioteczce
Powiem Wam, że nie wiem. Czekajcie pójdę sprawdzić...  Okej, już jestem. Nie jestem pewna, ale jedną z najcięższych jest jakaś encyklopedia dla dzieci;).

3. Gale Hawthorne - książka, za którą byś zabił/-a
To tak jak powiedzenie o swojej ulubionej książkę, ale specialnie dla Was trzy, które jako pierwsze przyszły mi na myśl, z dłuuuuugiej listy ulubionych. "Hopeless" (no wiecie Holder...;)), "Czerwień rubinu" i "Przypadki Callie i Kaydena".

4. Primrose Everdeen - ulubiona książka z dzieciństwa
To są chyba "Dzieci z Bullerbyn" i "Emil ze Smalandii";).

5. Finnick Odiar - książka z najładniejszą okładką
Och Finnick.... Chyba całą seria "Trylogii Czasu";). (Recenzja pierwszej części.)

6. Johanna Mason - książka, która Cię zraniła, wywołała łzy
Ja płaczę przy prawie wszystkich książkach;). Płaczę, a później zapominam, ale pamiętam, że płakałam, gdy czytałam "Przypadki Callie i Kaydena".

7. Cornelius Snow - znienawidzona przez Ciebie książka
Chyba nigdy nie znienawidziłam książki, ale książka, której bardzo niechciało mi się czytać to "Hobbit" Tolkiena. No cóż...

8. Galeniss vs Peetniss - książkowa para, której kibicujesz
Jeżeli chodzi o Igrzyska to jestem Galeniss;).

To już koniec tego tagu, jeżeli ktoś z Was chciałby wykonać ten tag, to może się czuć nominowany;).
Kaja;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz