piątek, 27 listopada 2015

Wychodzę za mąż!

Cześć,
Wiem, że jakiś tydzień temu napisałam już jakiś tag i mam zamiar niedługo napisać jeszcze jeden, ale jakoś mnie naszło na tagi. Mam nadzieję, że wybaczycie:).
Więc zapraszam Was to czytania My Big Bookish Wedding Tag;).


Zasady:
Losuję jedną z 10 wybranych książek, do każdego z pytań, potem otwieram ją na losowej stronie, wybieram imię pierwszego bohatera, którego dostrzegą moje oczy i będzie on pełnił konkretną funkcję na moim weselu.

Dobra losujemy;)!

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta)
Książka: "Dziedzictwo ognia" - Celaena
Z tego, że Celaena pomoże mi w wyborze sukni ślubnej bardzo zadowolona, jeżeli czytaliście "Szklany tron" to wiecie, że Celaena często chodziła w takich pięknych, zwiewnych sukniach. Więc jak na razie jest super;).

2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)
Książka: "Wybrani" - Allie
No okej, nie mam pojęcia jaki będzie mój wieczór panieński, jeżeli urządzi go Allie, ale powinien być spoko.

3. Osoba doprowadzająca do ołtarza (mężczyzna)
Książka: "Eleonora i Park" - Park
Park nie jest moim ulubionych bohaterem, ale był nawet okej.

4. Ksiądz (mężczyzna)
Książka: "Fangirl" - Levie
Coś mi się wydaje, że wybiegnę z tego ślubu z księdzem;).

5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)
Książka: "Pułapka uczuć" - Lake
Bardzo się z tego cieszę i nawet wiem z kim powinna wziąć ślub;).

6. Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna)
Książka: "Klątwa tytana" - Chejron
Tak... Z tego jestem bardzo zadowolona, bardzo lubię postać, więc jestem w pełni szczęśliwa.

7. Osoba odpowiedzialna za muzykę na weselu (mężczyzna)
Książka: "Wyspa potępionych" - Carlos
Nie wiem jak u Carlosa z gustem muzycznym, ale jego lubię, więc co, by tu powiedzić.... Imprezka;)!

8. Król parkietu (mężczyzna)
Książka: "Girl Online" - Noah
Noaha nie lubię jakoś straszliwie, ale jest całkiem całkiem, więc królem parkietu zostać może.

9. Osoba, która wypije za dużo i wyląduje pod stołem (mężczyzna)
Książka: "Hopeless" - Grayson
To jest bardzo możliwe, więc zgadzam się, bo bardzo nie lubię Graysona. Trzymałam kciuki, żeby to nie był Holder, bo wiecie to on powinien być moim mężem, ale może w kolejnym życiu;).

10. Mąż (mężczyzna - to chyba jasne;))
Książka: "Przypadki Callie i Kaydena" - Kayden
Bardzo lubię Kaydena i cieszę się, że go wylosowałam, choć według mnie on bardziej pasuje do Callie. No dobra, nie będę marudzić, Kayden jest spoko.

To już cały tag. Nie będę nikogo nominować, ale bardzo zachęcam do jego wykonania, bo świetnie się przy nim bawiłam.
Kaja;)

3 komentarze:

  1. Świetny tag! Już parę razy się na niego natknęłam, może kiedyś zdołam go zrobić:) Myślę, że Celaena miała już jakieś doświadczenie z pięknymi strojami, więc mogłaby pomóc:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak sobie pomyślałam;), a niedługo zabieram się za tag, który pojawił się na Waszym blogu, czyli Książkowa Sztuka Tag.

      Usuń