niedziela, 29 listopada 2015

TBR na BookAThon + o akcji

Cześć wszystkim,
Jak zapewne wiecie, od 30 listopada do 6 grudnia trwa BookAThon, czyli czytelniczy maraton.
Zorganizowały go Anita Boharewicz (blog, vlog) i Ewelina Mierzwińska (blog, vlog).
A oto wyzwania, które przygotowały:

zadania

To akurat tydzień, w którym mam masę rzeczy do zrobienia, więc starałam się wymyślić listę książek, by dać sobie radę, dlatego połączyłam wyzwania;).

1. Książka z czymś czerwonym na okładce + 6. Przeczytaj książkę polskiego autora = "Drzazga" Ewy Nowak. Bardzo lubię tą autorkę i dużo z jej książek czytałam, więc teraz zabiorę się za tą pozycję.

2. Przeczytaj książkę z listy 100 tytułów BBC + 3. Szkolna lektura, której nie przeczytałeś = "Mały książę". Tak przyznaję się, że nie czytałam "Małego księcia", ale to nadrobię.

3. Tytuł, który zdobył nagrodę literacką + Przeczytaj książkę, którą wybrała dla Ciebie inna osoba = "Eleonora i Park". Niedawno moja koleżanka chciała ze mną o tej książce porozmawiać, mówi o jakiś wątku, a ja na to 'to coś takiego w niej było?'. Więc teraz będziemy mogły o niej spokojnie pogadać;).

7. Przeczytaj w czasie BookAThonu co najmniej 1500 stron, tutaj niestety nie dam rady;(, bo wyjdzie mi z 600, ale jak dam radę to przeczytać to i tak będę z siebie dumna, gdyż zapowiada się dla mnie ciężki tydzień. No zobaczymy...

A Wy? Bierzecie udział w BookAThonie?
Kaja;-)


4 komentarze:

  1. Niestety, nie dam rady :(
    Życzę ci powodzenia w realizacji swoich planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szkoda, że nie możesz brać udziału.

      Usuń

  2. Pozwalamy sobie napisać do Pani, jako osoby doceniającej wartość książek. Zapraszamy do zainteresowania się akcją "Darmowe książki dla Blogerek" : http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na Waszą stronkę;).

      Usuń