wtorek, 1 grudnia 2015

Przeczytane w listopadzie;)

Cześć wszystkim,
Dzisiaj mam dla Was czytelnicze podsumowanie listopada. Wydaje mi się jakbym kilka dni temu, a to było miesiąc temu;). No dobra, więc oto moja lista książek przeczytanych w listopadzie.

Listopad zaczęłam książką "Byłam tu", recenzję znajdziecie TUTAJ. Była to bardzo fajna książka autorstwa Gayle Forman.

Drugą książką był "Pocałunek anioła", i nie umiem się zebrać, żeby napisać Wam jej recenzję. Jest to przyjemna pozycja, ale bez szału.
Później przeczytałam serię "Percy Jackoson i Bogowie olimpijscy". Czyli:
   - "Złodziej pioruna"
   - "Morze potworów"
   - "Klątwa tytana"
   - "Bitwa w labiryncie"
   - "Ostatni olimpijczyk"
Recenzję pierwszej części macie TUTAJ. Meeeega seria;).
Na końcu miesiąca przeczytałam dwie pozycje, czyli "Fangirl" oraz "Igrzyska śmierci".
Obie uwielbiam;). "Igrzyska" czytałam po raz pierwszy, a "Fangirl" po raz drugi.

To już mój cały wrap - up. Dziewięć książek... Według mnie bardzo dobry wynik, a jak Wy myślicie?
A poza tym pochwalcie się co przeczytaliście w tym miesiącu?
Kaja;)

PS: Przepraszam, że dzisiaj tak krótko i bez zdjęć, ale muszę jeszcze parę rzeczy zrobić, wybaczycie?

2 komentarze:

  1. Wynik bardzo udany! Poza tym widzę serie o Percym i też chcę już ją zacząć, ale brak mi czasu :(
    U mnie wyszło parę książek, ale pokładam nadzieję w grudniu:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;). Serię o Percym bardzooooo polecam!

      Usuń