niedziela, 27 grudnia 2015

Zimowy Tag Książkowy

Cześć,
Jakoś tak dzisiaj postanowiłam napisać jakiś TAG, gdyż do recenzji nie mogę się zabrać, ale obiecuję, że to nadrobię;).

Widziałam ten TAG już na kilku blogach i mi się spodobał, a jest to Zimowy Tag Książkowy, (ale to chyba wiedzieliście po tytule;)).
No dobrze, to zaczynamy:).



Kakao - książka, która rozgrzewa serce.

Książką, która rozgrzewa mi serce jest "Hopeless", ale to może z powodu Holdera. Ale mogę też tu wstawić "Czy wspomniałam, że Cię kocham", gdyż przy tej książce śmiałam się tak mocno jak płakałam;).

Śnieg - książka z białą okładką.

Czekajcie pójdę sprawdzić... Nie szukałam zbyt długo, ale z najbardziej białą okładką okazała się "Czerwona królowa". 

Mikołaj - gruba książka lub długa seria

Wezmę tutaj całą serię "Zwiadowcy" Johna Flanagana, gdyż jest ona dość długa, lecz chwilunia....W mojej biblioteczce pobija ją "Jeżycjada" Małgorzaty Musierowicz, która ma, aż 21 tomów, więc "Jeżycjada" tutaj wygrała;).

Rózga - książka, której czytanie było męką.


Chyba mam szczęście, gdyż nie mam takiej książki;).


Prezent - bardzo dobra książka, którą możesz polecić każdemu!

Ostatnio przeczytałam taką książkę, a jest to seria "Wodospady cienia", czyli "Urodzona o północy". Jeżeli ktoś z Was jej nie czytał, to kupcie i przeczytajcie;).

To już wszystko, bardzo przyjemny tag.
Zachęcam do odpowiedzenia na te kilka pytań.
Kaja;)

9 komentarzy:

  1. dla mnie męką okazało się czytanie książek Rainbow Rowell - nigdy więcej.
    Podrawiam
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to szkoda, gdyż mi się bardzo podobały.

      Usuń
  2. Dla mnie męką były "Piękne Istoty", chyba nigdy w życiu tak długo nie czytałam jednej książki. To było straszne :D
    Bardzo fajny tag :D

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję;), a oprócz tego dziękuję.

      Usuń
  3. O jestem ciekawa serii Zwiadowcy, wiele dobrego o niej słyszałam i mam zamiar się z nią niedługo zapoznać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam 4 tomy z tej serii i bardzo mi się podobały, więc polecam;).

      Usuń
  4. Męka to dla mnie "Wszystkie jasne miejsca". Książka wydawała się fajna, ale potem... no i do tej pory jej nie skończyłam i chyba nie dam rady.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z "Wszystkimi jasnymi miejscami", ale może jednak spróbuje tą książkę...

      Usuń
    2. Jednak po skończeniu jej zmieniam zdanie i uważam, że jest całkiem fajna!

      Usuń