wtorek, 15 grudnia 2015

Christmas Tag;)

Cześć,
Z powodu tego, że święta zbliżają się wieeeeelkimi krokami, to postanowiłam pisać jak najwięcej postów związanych ze świętami. Recenzje na razie raczej nie będą się pojawiły (chyba, że mi się odmieni), gdyż życie mam tak zawalone szkołą, że nie mam za dużo czasu, a nie chcę ich odwalać;).
W każdym razie dziś coś nie książkowego, lecz świątecznego. Mam nadzieję, że wybaczycie;). Czyli..... Christmas Tag. No, to zaczynamy!




1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać? 
Zależy, czy są to poranki, gdy mogę siedzieć w domu, czy jest to kolacja Wigilijna;). W domu wolę posiedzieć w piżamie, ale na kolację Wigilijną wolę ubrać się elegancko. Jak by to wyglądało, gdybym przyszła w piżamie;)?

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
Kurczę, nie wiem... Chyba mama albo tata, ale bardzo trudno tak powiedzieć... Może babcia...

3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 
Wieczorem w Wigilię. Pamiętam jak byłam mała i z moimi kuzynkami przez całą kolację pytałyśmy, czy możemy już rozpakować prezenty;).

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika? 
Nie, nie robiłam. Ale może kiedyś zrobię...

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Czytać;)... Spać, oglądać filmy. Po prostu odpocząć od szkoły.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Nie mam zielonego pojęcia, gdyż zazwyczaj jadłam chleb z masłem;), ale ostatnio (kilka lat temu) zaczęłam jeść także pierogi. Tak, jestem duuużym niejadkiem.

7. Twój ulubiony film świąteczny?
Chyba "Kevin sam w domu", "Kevin sam w Nowym Jorku", "Listy do M.", ale najprawdopodobniej będzie jeszcze o filmach na święta post, więc wtedy więcej Wam opowiem.

8. Makowiec czy sernik?
Szczerze powiem, że nie wiem. Makowiec średnio lubię, a że kiedyś z powodu alergii nie mogłam jeść sernika, to jeszcze się do niego nie przekonałam.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
Oczywiście, że tak. Niestety rok temu z braku śniegu nie mogłam go ulepić, ale może w tym roku się uda...

10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt?
Raczej Wigilię, gdyż właśnie wtedy spotykam się z całą rodziną, a w pierwszy dzień Świąt już jestem w domu (na Wigilię wyjeżdżam do babci).

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
To już ostatnie pytanie, a więc białe lubię, gdyż są takie eleganckie, a choinka nie wygląda jakby przeszło przez nią tornado;). Ale jednak wolę kolorowe, bo takie tornado na choince bardzo ładnie wygląda;).

To już cały tag, mam nadzieję, że Wam się podobał. Nikogo nie nominuję.... Nie, raczej nominuję wszystkich, którzy trafili na ten tag, właśnie na moim blogu i chcieliby go wykonać.
Kaja;)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam to jak piszesz i ja zrobię ten tag... albo raczej narazie zaliczę go do mojej listy tagów do napisania. :)))))

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, ale radzę Ci go zrobić niedługo, gdyż inaczej będziesz musiała czekać cały rok:).

      Usuń
    2. Tak, już się biorę! :)))

      Usuń
  2. O tak tornado na choince zawsze wygląda cieplej? przytulnie? coś w tym rodzaju:D Moja mama ma słabość do zawieszania rzeczy, które ręcznie robiłam w podstawówce, także nasza choinka wygląda zawsze odrobinę dziwnie:D Świetny tag! Już prawie czuję święta! A co do jedzenia, ja jedynie jem barszcz z uszkami :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też tak mam, że cała choinka w łańcuchach z papieru, jakiś gwiazdek, czy takich rzeczy;).

      Usuń
  3. Bardzo fajny post :)

    Zapraszam do mnie, nowy post :)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe,migające lampki, zmieniające wzory migania ♥ Hahha, to już zupełne tornado, ale je kocham :D A jeszcze te lampki niech będą w kształcie serduszek to już w ogóle umrę ze szczęścia :D
    Fajny TAG! :D
    Odpowiedziałam ci już u siebie jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam;). Bardzo dziękuję.

      Usuń