piątek, 4 grudnia 2015

BOOK HAUL październik + listopad

Cześć wszystkim,
Miałam nie kupować książek.... Zapraszam na Book Haul;).

Pierwszą książką jest pozycja pt. "Dwa życia, dwie miłości". Dostałam ją od taty i nic o niej nie wiem.

Wszystkie inne z października kupiłam na Targach Książki w Krakowie.

"Byłam tu" Gayle Forman, recenzja jest na blogu, więc jeżeli chcecie wiedzieć jak mi się ona podobała to zapraszam.

"Przypadki Callie i Kaydena". Kocham tą książkę, a jej recenzję także możecie znaleźć na blogu.

"Tease". Zbieram się i zbieram, ale nie składa mi się, by tę książkę przeczytać.
Jestem z siebie duma, na Targach kupiłam jedynie cztery książki, pokazałam Wam jedynie trzy, gdyż czwarta to taka książka do nauki j.angielskiego, więcej opowiem Wam w recenzji, którą mam zamiar napisać;)

Teraz książki z listopada...

"Ocalenie Callie i Kaydena", kilka dni po przeczytaniu "Przypadków", poszłam do księgarni po drugi tom, nawiasem mówiąc jeszcze go nie przeczytałam.

"Pamiętnik" Nicholasa Sparksa. Jak tylko zobaczyłam jego książkę za osiem złotych w kiosku, to musiałam kupić.

"Girl Online" po angielsku. Jestem mega zadowolona, że udało mi się kupić "Girl Online" w oryginale. Teraz tylko trzeba przeczytać....

I to byłby cały stosik, gdyby nie to, że chyba w ostatni dzień listopada poszłam do empiku i matrasa i były przeceny...

"W pierścieniu ognia". "Igrzyska śmierci" przeczytałam jednym tchem, więc nie mogłam sobie odmówić kupna drugiego tomu, a jak drugiego to też...

"Kosogłos" Ja to jestem mądra;).

Ostatnią już książką z tego Book Haul jest książka pt. "Podaruj mi miłość". Jest to 12 świątecznych opowiadań.

10 nowych książek. No i co ja mam teraz zrobić? Chyba tylko czytać...

   

 

 
To już wszystko. A co do Was przybyło w listopadzie (nie mówię o październiku, czy nie tylko ja zapominam robić Book Haul;))?
Kaja;)

6 komentarzy:

  1. Ja też miałam nic nie kupować, ale już zaopatrzyłam się w gwiazdkowy prezent dla mamy i zamówiłam jej Spisane własną krwią. No i oczywiście przy okazji (bo szkoda by takową zmarnować, przesyłka i tak dalej, wiadomo:D) zakupiłam sobie Red rising, Dziewczynę z sąsiedztwa i Między książkami:) Teraz tylko trzeba znaleźć czas na czytanie :D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest;). Właśnie książek jest tyle fajnych, a nie mamy kiedy ich wszystkich przeczytać. Jestem ciekawa, czy spodoba Ci się Między książkami;). Słyszałam, że to fajna książka...

      Usuń
  2. Ja w listopadzie też kupiłam trochę książek, szkoda tylko, że mam tak mało czasu na czytanie ich. "Igrzyska śmierci: uwielbiam, czytałam już dość dawno, chyba muszę sobie je jeszcze kiedyś przypomnieć ;) A jeśli chodzi o książki Sparksa, to jakoś nie mogę się przekonać do tego autora ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś Ci się uda przekonać do Sparksa, jak na razie "Pamiętnik" to będzie moje pierwsze spotkanie z nim;).

      Usuń
  3. Igrzyska <3
    Ja natomiast postanowiłam, że w listopadzie nic nie kupię...i...nic nie kupiłam :D za to w grudniu sobie odbiłam

    Zapraszam na mój grudniowy Book Haul

    http://kasi-recenzje-ksiazek.blog.pl/2016/01/03/book-haul-grudzien-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki zamiar, ale wiesz jak to jest z zamiarami...
      Zaraz zajrzę;).

      Usuń