poniedziałek, 7 grudnia 2015

All I Want for Christmas Book Tag

Cześć wszystkim,
Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wczoraj były mikołajki, dlatego mam dla Was All I Want for Christmas Book Tag.


1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką? 
Oczywiście byłyby to Holder z "Hopeless", ale gdyby nie miał czasu to mam ich jeszcze kilku, chociaż trudniej, by mi było wybrać;).

2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą?
Muszę się powstrzymywać, żeby nie wybrać Holdera, no ale dobrze... Gideon z "Czerwieni rubinu", Maxon (albo Aspen, nigdy nie mogę się zdecydować, którego bardziej lubię) z "Rywalek" albo Will z"Pułapki uczuć". A może Levi z "Fangirl"... Pomóżcie, kogo wybrać?

3. Piszesz list do świętego mikołaja, jakie pięć książek chciałabyś dostać?
"Królowa i faworytka" Kiera Cass
"Dar morza" Diane Chamberlain
"Światło, którego nie widać", ale tu nie jestem pewna, czy na pewno chcę ją dostać/kupić...
"After" Pamiętacie autora;)?
"Czy wspomniałam, że cię kocham"

Są to książki, które chciałabym mieć, ale nie muszę ich mieć w najbliższym czasie, bo i tak w biblioteczce czeka tyle nieprzeczytanych...

4. W Hogwarcie jest sekretny mikołaj, co chciałabyś od niego dostać?
Wybór jest oczywisty różdżka, bo gdybym ją miała, mogłabym wyczarowywać książki,
(ale też i półki na nie;)).

5. Masz możliwość spędzenia dnia z postaciami z książek i aktorów którzy się wcielili w nich w filmie. Kogo byś wybrała?
No i tutaj mam problem... Mogłabym wybrać "Igrzyska śmierci", ale chyba zostanę przy "Czerwieni rubinu"... Tak bym chciała spotkać aktora, który grał Gideona;). Natka, jeżeli to czytasz to pamiętaj masz obejrzeć ten film;).


6. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na sylwestra. Kogo wybierasz?
To, żeby było sprawiedliwie spróbuję wybrać pięć dziewczyn oraz pięciu chłopaków. Więc tak... Holder z "Hopeless", Gideon z "Czerwieni rubinu" (oni się w tym tagu przewijają i przewijają, przepraszam za to), Levi z "Fangirl". Oraz cała czwórka z "Wyspy potępionych" i "Następców", czyli Jay, Carlos. A także dziewczyny: Evie i Mal. Z dziewczyn chcę zaprosić, także Amercię z "Rywalek", Tris z "Niezgodnej.
Zostało mi jedno miejsce, które powinno być przeznaczone dla dziewczyny, ale zamiast tego na mojego sylwestra przyjdzie.... Cztery z "Niezgodnej".

7. Jaka postać była by dobrym świętym mikołajem? 
Nie mam pojęcia, ostatnie pytanie, ale ja niestety poległam;).

To już cały tag, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. W tym tygodniu mam zamiar napisać jeszcze kilka tagów, ale jeszcze nie jestem pewna.

Nominuję:
nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com
ich-perspektywy.blogspot.com
ma--ry.blogspot.com
natka-fashionholic.blogspot.com

Mam nadzieję, że wykonacie ten tag.
Kaja;)

14 komentarzy:

  1. Tak mamo, pamiętam! Obejrzeć film "Czerwień rubinu"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo WIELKIE DZIĘKI ZA NOMINACJĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :D Ja na prezent, zażyczyłabym sobie "Znajdę Cię, Crystal", oba tomy "Opowieści Sieroty" i może "Dziewczyny z Syberii". Już od dłuższego czasu poluję na te książki ale zawsze kiedy chcę je kupić to znajduję jakieś inne, ciekawsze :/
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może wykonasz ten tag? A o niektórych wymienionych przez ciebie książkach słyszałam, ze są ciekawe;). A do Ciebie na pewno zajrzę;).

      Usuń
  4. Błagam, zostaw mi Levi'ego :D ubóstwiam go z całego serduszka ♥ Ja bardzo bym chciała spędzić dzień z Jamiem (aktor, który zagrał Jace'a z "Darów Anioła")
    Buziaki, Lunatyczka

    P.S. Twój blog wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, lubię Levi'ego, ale spróbuję o nim zapomnieć;), O Jamiem nie pomyślałam też mogłabym go spotkać;). A poza tym bardzo dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba;)

      Usuń
  5. Widze, że lubisz bohaterów młodziezowych :D Podpisuję się pod Maxonem, chociaż wątpie czy książę by się skusił :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda;). Książę na pewno się skusi, ma dobry gust;).

      Usuń
  6. :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń