piątek, 4 grudnia 2015

Grudniowy TBR

Cześć,
Najpierw takie info, że najprawdopodobniej większość postów, będzie się pojawiało w weekend, gdyż mam bardzo mało czasu. Przepraszam...
Poprzedni post, był podsumowaniem tego, co przeczytałam w listopadzie, a dzisiaj mam dla Was (ciągle ten sam tekst 'dzisiaj mam dla Was...';)) listę książek, które zamierzam przeczytać w grudniu.
Jak się już przekonałam nie czytam tych książek, o których piszę w tbr, ale spróbuję.
Marta Oakiss z Secret Books postanowiła stworzyć akcję #SecretLastBooks i #SecretFirstBooks, ale o tym drugim opowiem Wam kiedy indziej (blog, vlog Marty). Ponieważ grudzień to ostatni miesiąc w roku, to możemy skończyć jakieś serie, które zaczęliśmy.
Postanowiłam, że wezmę w tym udział;). Więc oto moja lista na grudzień.

1. Pierwszą dwu tomową serią, którą chcę skończyć to "Ocalenie Callie i Kaydena", jest to druga część "Przypadków...", których recenzję możecie znaleźć na blogu.

2. Książka, która także już się pojawiała w TBR, ale że jest miesiąc kończenia serii to postanowiłam, że to przeczytam;).

3 i 4. Jeszcze chcę skończyć serię "Igrzyska śmierci", więc mam zamiar przeczytać "W pierścieniu ognia" i "Kosogłos".
 

5. Chcę także przeczytać coś świątecznego, więc wybrałam "Podaruj mi miłość", jest to dwanaście świątecznych opowiadań.


No zobaczymy co mi z tego wyjdzie...
Kaja;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz