piątek, 25 grudnia 2015

Drugi maraton czytelniczy w tym miesiącu;)

Cześć,
Jeszcze nie napisałam podsumowania BookAThonu, który organizowały Olga z Wielkiego Buka i Ewelina Mierzwińska, a już znalazłam kolejny maraton czytelniczy.
Tym razem to The Christmas Marathon with Books by Suomi Anne & KittyAilla. Linki do dziewczyn: http://suomianne.blogspot.com/ i http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/.




Jest maraton czytelniczy, więc ja muszę wziąć udział;).
Trwa on od 26 - 30 grudnia. Pięć dni, czyli pięć książek do przeczytania

Oto jakie wyzwania przygotowały dziewczyny:

Day #1: Klasyk z motywem świątecznym
Najprawdopodobniej wezmę tutaj książkę, którą wybrała także KittyAilla, gdyż nie mam innego pomysłu. Jest to "Morderstwo w Boże Narodzenie" Agaty Christe.

Day #2: Zimowa książka
Hmmm. Nie wiem, co by tu wybrać. Ale chyba spróbuję przeczytać "Podaruj mi radość", albo przynajmniej kilka opowiadań z tej książki.

Day #3: Książka, którą ktoś ci podarował
Wczoraj pod choinką znalazłam "Dar morza" Diane Chamberlain, więc wybrałam ją do tego wyzwania. Zapowiada się bardzo ciekawie.

Day #4: Przypadkowa książka
Od dawna chciałam sobie tą książkę sobie powtórzyć, a jest to "Szklany tron" Sarah J. Maas.

Day #5: Książka z czymś czerwonym na okładce
Tutaj wybrałam "Księga wyzwań Dasha i Lily".

Oto moje wstępne plany, ale wszytko może się zmienić;).

Weźmiecie może udział, jeżeli tak to podzielcie się planami.
Kaja;)


PS: Zdjęcie wzięłam od KittyAilla;).

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci Księgi Wyzwań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, masz czego zazdrościć, bo zapowiada się, bardzo fajnie;).

      Usuń
  2. O jestem ciekawa jak spodoba Ci się Szklany tron:) Ja niestety nie miałam czasu na wyzwanie, a szkoda, bo to naprawdę ciekawa sprawa. Może innym razem:D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam "Szkalny tron" czytałam i to dwie częsci, a trzecią do połowy;). A recenzje, dwóch pierwszych są na blogu;).

      Usuń