czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Cześć wszystkim,
Dzisiaj Wigilia, więc postanowiłam coś Wam życzyć, jedyny problem w tym, że życzeń to ja nie umiem składać, ale postaram się zrobić to jak najlepiej.
Na początku chciałam Wam podziękować. Podziękować za tyle wyświetleń bloga. za wszystkie komentarze, a przede wszystkim za to, że w ogóle chce Wam się mnie czytać;).

Więc może Wam wreszcie te życzenia złoże, co?
Życzę Wam, by w Waszym domu święta Bożego Narodzenia przebiegały miło i spokojnie. Żebyście pod choinką znaleźli swoje wymarzone prezenty (książki);).
Tuż tuż nowy rok, czyli nowe postanowienia, marzenia i plany. Życzę Wam, by się spełniały, a Wy żebyście byli szczęśliwi.

Kaja;)

PS: Jak mi poszło?;)


4 komentarze:

  1. No kochana życzenia super! I nie musisz dziękować, ponieważ czytanie tak wspaniałego bloga to przyjemność! I ja również Ci życzę udanych Świąt i książkowego 2016!!! I życzę Ci, żebyś pod choinką znalazła duuuuużo książek!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Pod choinką znalazłam parę książek, więc bardzo się cieszę;).

      Usuń
  2. Dziękuję i mam nadzieję, że te wszystkie życzenia które składasz spełnią się również Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co innego mogę powiedzieć, oprócz dziękuję;).

      Usuń