sobota, 30 maja 2015

5. "Hopeless"



Autor: Colleen Hoover
Tytuł: "Hopeless"
Tytuł orginału: "Hopeless"
Ilość stron: 379
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2014
Cena z okładki: 34,90zł
Ocena: 7/10

Zbierałam się, by zdobyć tą pozycję od jakiś czterech miesięcy i gdy wreszcie ją przeczytałam okazała się świetna.

Książka ta opowiada o siedemnastoletniej Sky, która żyje w domu bez komputera, komórki i telewizora, ani nie chodzi do szkoły tylko uczy się w domu. Jest dzieckiem adoptowanym - matka umarła, a ojciec nie potrafił się nią zajmować, ale nie to jest w tym najważniejsze...
Gdy wreszcie udaje się jej namówić mamę na rok w normalnej szkole... Poznaje Deana Holdera, a to wywraca jej w życiu wszystko do góry nogami. Holder chce się dowiedzieć o niej jak najwięcej i wkrótce okazuje się, że wie on o niej więcej niż ona sama o sobie.

Pierwsze dwadzieścia stron uznałam za dziwne i nie wiedziałam co mam myśleć o tej książce, ale przeczytałam kolejne rozdziału i jestem tą książką zachwycona.
Polecam ją wszystkim, którzy chcą przeczytać genialną książkę obyczajową, romantyczną, a także momentami kryminalną.
Kaja:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz