niedziela, 14 czerwca 2015

8. "Losing Hope"



Autor: Colleen Hoover
Tytuł: Losing Hope
Tytuł orginału: Losing Hope
Ilość stron: 354
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2015
Cena z okładki: 34,90zł
Ocena: 7,5/10

"Losing Hope" to tak naprawdę historia "Hopeless", tylko że z perspektywy Holdera.

Chłopak w dzieciństwie pozwolił odejść małej dziewczynce. Teraz jego jedyną bliską osobą, jest siostra - Les. Ona też przeżyła stratę przyjaciółki, ale nie tak mocno jak Holder.
Gdy jego siostra z niewiadomych powodów popełnia samobójstwo, on traci zainteresowanie wszystkim. Po tym strasznym wydarzeniu wyjeżdza do Austin, a gdy wraca do domu widzi ją...Hope.

Uwielbiam tą powieść! Colleen Hoover pięknie opisuje ludzie cierpienie, tęsknotę, miłość.
Tej książki nie dało się odłożyć przed jej skończenie. Pięknie dopełnia "Hopeless". Gdy się ją przeczytało dowiadujemy się rzeczy, które po przeczytaniu "Hopeless" wydawały się niejasne.
W najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za inne książki tej autorki.
Kaja:-)

3 komentarze:

  1. Obie czekają już na mojej półce w kolejce do przeczytania, co powinno się wydarzyć już całkiem niedługo, bo widziałam tyle opinii na ich temat, że nie mogę się już doczekać!
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej książce, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam do nich zajrzeć.

      Usuń