czwartek, 18 czerwca 2015

10. "Niezłomni"



Autor: C. J. Daugherty
Tytuł: "Niezłomni"
Ilość stron: 382
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 17 czerwca 2015
Cena z okładki: 39,90zł
Ocena: 8/10

Kolejne kłopoty Allie...

Czy Nathaniel wygra walkę?
Co się stanie z Carterem?
Czy wznowią treningi Nocnej Szkoły?
Kogo Allie wybierze? Sylviana, czy Cartera?

Tyle pytań, tak wiele odpowiedzi.

Wczoraj była premiera tej książki, a ja ją już skończyłam. Wow.
Przyznam Wam się, że wczoraj jak tylko wróciłam ze szkoły, pobiegłam do Empiku i zakupiłam tą pozycję.

Czytałam dzisiaj w szkole, na przerwach, ale i czasem na lekcjach :). I skończyłam.
C. J. Daugherty nie zawiodła mnie zakończeniem tej serii. Był świetny.

Jeżeli nie czytaliście tej serii to z ręką na sercu mogę Wam ją polecić. Badzo możliwe, że pojawi się recenzja pierwszej części, więc wtedy będę mogła więcej o tej serii powiedzieć. Teraz się boję, że Wam coś zaspoileruje.

Inne części:






To tyle,
Kaja:-)

3 komentarze:

  1. dopiero przeczytałam 1 część, jestem ciekawa kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę Ci szybko się za nie zabrać.

      Usuń
  2. Trochę za stara jestem na tę książkę :P

    OdpowiedzUsuń