czwartek, 11 czerwca 2015

Serie młodzieżowe, które muszę przeczytać

Cześć,
dzisiaj mam dla Was TOP 6 serii młodzieżowych, które mam zamiar przeczytać. W ogóle mam bardzo duże listy książek do przeczytania, niestety ostatnio trochę mniej czytam, ale obiecuje, że się poprawię.

1. "Zostań, jeśli kochasz", "Wróć, jeśli pamiętasz"

Oglądałam film "Zostań, jeśli kochasz" i byłam nim zachwycona. Teraz zamieszam przeczytać tą serię.


2. "Dotyk Julii", "Sekret Julii", "Dar Julii"

Kiedyś zaczęłam czytać pierwszy tom tej serii, ale później się nie układało bym ją przeczytałam do końca.


3. "Krąg", "Ogień", "Klucz"

Słyszałam bardzo dobre opinie na temat tej trylogii i zamierzam ją w najbliższym czasie przeczytać.




4. "Igrzyska śmierci", "W pierścieniu ognia", "Kosogłos"

Oczywiście, oglądałam wszystkie części "Igrzysk śmierci", a teraz tylko czekam na wakacje, by tą serię przeczytać.



5. "Powód by oddychać", "Oddychając z trudem", "Biorąc oddech"

Słyszałam wiele dobrego na temat tej trylogii, więc zamierzam ją jak najszybciej przeczytać.



6. "Pułapka uczuć", Nieprzekraczalna granica"

Jestem zakochana w książkach Colleen Hoover, więc jestem pewna, że te też mi się spodobają.

 

Wniosek z tego taki, że w wakacje będę dużo czytać!!!
Kaja:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz