poniedziałek, 15 czerwca 2015

9. "Zostań, jeśli kochasz"



Autor: Gayle Forman
Tytuł: "Zostań, jeśli kochasz"
Tytuł orginału: "If I Stay"
Ilość stron: 246
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Rok wydania: 2010
Cena z okładki: 24,90zł
Ocena: 6,5/10

Cudowna! Książka i film...

Mia gra pięknie na wiolonczeli, ma super faceta i nagle wszystko traci, gdy zdarza się wypadek.
W tym tragicznym wypadku giną jej najbliżsi, a Mia trafia do szpitala na OIOM, ale także porusza się po szpitalu niewidziana przez nikogo. To ona musi zdecydować, czy zostać na świecie żywych, czy umrzeć w raz ze swoją rodziną. W tym samym czasie opowiada nam swoje życie.

Zakochałam się w filmie, płakałam przez prawie cały film. Książka też bardzo fajna. Jednak książka jest trochę inna od filmu.
Opowiada o miłości, o rozdarciu w miłości, o przyjaźni, muzyce, czyli o wszystkim co najlepsze. Zachęcam do przeczytania!
Kaja:-)

2 komentarze:

  1. Cóż, książka nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia. Była dla mnie... nijaka? Szczerze nie wiem, o ci tyle szumu, ale każdy ma swój gust ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie gorsza od filmu :/

    http://bookocholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń