czwartek, 5 maja 2016

TBR na maj



Cześć wszystkim,
Od dawna już nie pisałam To Be Read, dlatego postanowiłam do tego wrócić.

Mam nadzieję, że w maju przeczytam:





Oto książki, które (prawie) na pewno przeczytam w maju, oczywiście mam zamiar sięgnąć po więcej, ale te są na górze listy:)
"Mechaniczną księżniczkę" już zaczęłam i powiem Wam... WOW!


Oprócz tego biorę udział w wyzwaniach na ten miesiąc:

  • kolejny tom nieskończonej serii
  • książka mająca ponad 500 stron
  • przypadkowa książka

A Wy co chcecie przeczytać w maju?
Kaja;)

PS: Przepraszam, że tak króciutki jest ten dzisiejszy post.

6 komentarzy:

  1. Trzymam za ciebie kciuki w maju. Oraz bardzo czekam na recenzję tych książek, bo sama żadnej nie przeczytałam , ale bardzo bym chciała. Życzę zaczytanego miesiąca.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Ciebie też trzymam mocno kciuki. Recenzje zapewne się pojawią (mam taką nadzieję).

      Usuń
  2. "Ugly love" to świetna pozycja, ale ostrzegam - przyszykuj paczkę chusteczek i zaszyj się gdzieś w kącie podczas czytania, bo ta książka rozpiernicza emocjonalnie :D "Osobliwe i cudowne..." to specyficzna książka i była okej, ale osobiście mnie nie porwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za uprzedzenie, gdyż "Ugly love" już do mnie jedzie;)

      Usuń
  3. Ja zaopatrzyłam się na maj w ogromny stos książek z biblioteki i podobnie jak Ty zamierzam przeczytać "Ugly Love" :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta książka spodoba się i Tobie, i mnie:)

      Usuń