środa, 11 maja 2016

Środowe zamieszanie #4

Cześć wszystkim,
Wiele bardzo fajnych książek czytałam, więc czemu, by nie przeczytać ich ponownie... Zapraszam Was na To be ReRead.


A oto lista książek, które mam zamiar (jak wreszcie znajdę czas) przeczytać ponownie. Niektóre z nich czytałam niedawno, ale podobały mi się tak, że mam ochotę zabrać się za nie po raz kolejny.


        

Okładka książki Pułapka uczuć      

      
      

Trochę ich jest, a to raczej nie wszystkie, cóż...

Też wyczekujecie wakacji, jak ja? Co aktualnie czytacie?
Kaja;)

PS: Pamiętacie, że niedługo Warszawskie Targi Książki? Wybieracie się? Ja będę na pewno! :)

12 komentarzy:

  1. Aktualnie czytam "Czas żniw" - cudnie, dziś chcę skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na recenzję, gdyż zastanawiam się czy przeczytać:*

      Usuń
  2. Bardzo chętnie przeczytałabym serie Wodospady cienia jeszcze raz, tak jak książki Hoover. Są cudowne. A aktualnie kończę Pana mercedesa.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, Wodospady cienia uwielbiam <3

      Usuń
  3. Czytałam tylko ''Eleonora&Park'' oraz ''Papierowe miasta''.Do pierwszej książki napewno nie wrócę.Nie podobała mi się.Za to druga była przyjemna i może kiedyś ponownie ją przeczytam. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nic z "Eleonory&Parka" nie pamiętam, dlatego chcę ją jeszcze raz przeczytać:)

      Usuń
  4. Czytałam tylko kilka z nich, ale chętnie wróciłabym do "Hopeless" czy "Czerwień Rubinu".
    Ja nie czekam na wakacje, mam je już od prawie dwóch tygodni :) a Tobie na pewno szybko zleci, już niedługo czerwiec :)
    Aktualnie czytam "Powrót do Daringham Hall".
    Na Targi chętnie bym się wybrała, ale mam za daleko i nie miałabym jak wrócić :( Ale może za rok się zjawię! :D
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wakacji, ja jeszcze muszę się w szkole męczyć:)

      Usuń
  5. Och, zazdroszczę, że planujesz przeczytać te książki ponownie. Ja czasami ledwo znajduję czas na czytanie nowości, a co dopiero wyczytywania pozycji, które już raz czytałam. Ale w wakacje wszystko nadrobię, też na nie tak bardzo czekam <3

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  6. Czytałam "Hopeless", "Losing Hope" oraz "Maybe someday", ale dla mnie jeden raz w zupełności wystarczy. ;-)

    OdpowiedzUsuń