wtorek, 3 maja 2016

Fanpage + maraton czytelniczy:)

Cześć wszystkim,
Chciałam Wam powiedzieć, że założyłam stronkę na facebook'u (link), więc zapraszam. A jak z moim maratonem? Cóż...

Więc tak:

30 kwietnia miałam przeczytać książkę z wiosenną okładką i przeczytałam "Wybacz mi Leonardzie".

Na 1 maja (1 tom serii) zaplanowałam sobie "Utratę", którą aktualnie czytam;)

2 maja powinnam była przeczytać książkę, która czeka na przeczytanie od zeszłej wiosny i tak oto zamiast "Lawendowego pokoju" przeczytałam "Byliśmy łgarzami".

No i dzisiaj, 3 maja, musiałam oddać się lekturze "Parabellum" Remigiusza Mroza, ale raczej tego nie zrobię.

Najprawdopodobniej zakończę maraton z dwoma książkami przeczytanymi w całości i jedną ("Utrata") przeczytaną do połowy, gdyż niestety chyba tylko tyle uda mi się przeczytać do końca dnia;)
Nie jest to najlepiej, ale chyba też nie najgorzej, jak myślicie?

                            

Co aktualnie czytacie? Jestem tego bardzo ciekawa?
Kaja;)

6 komentarzy:

  1. Ciii, ja jeszcze się za Piratikę nie wzięłam, ale na pewno jeszcze się wezme, mam dużo czasu do nocy :D
    Ale wynik bardzo dobry! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, powodzenia i dzięki za pocieszenie:*

      Usuń
  2. To jest świetny wynik, możesz być z siebie naprawdę zadowolona! Ja w majówkę przeczytałam tylko jedną książkę, więc to nie jest nic nadzwyczajnego, ale niestety musiałam się zacząć uczyć :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki💖 Nadrobisz zaległości😄

      Usuń
  3. Uwielbiam "Utratę"! Świetna książka, ale moim zdaniem jeszcze lepsza jest "Toxic". Nie zapomnę tego płaczu.. :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/kwiaty-na-poddaszu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czytałam całą serię i z tomu na tom coraz lepsza😄

      Usuń